maanantai 5. toukokuuta 2014

Vainoharhainen

Tänään on Dpo 10 ja nyt pelottaa. Pelottaa, että olen raskaana. Dpo 6 tuntui kipeää nipistelyä kohdulla, ajattelin heti "voi ei, kiinnittyminen!". Viikonloppuna luulin saaneeni flunssan kun lämmöt huiteli yli 37 joka mulle kovin korkea, vaan en minä kipeä ole. Eilen kipeytyi nännit (yleensä näin tapahtuu vain ovulaation jälkeen). Vatsa on turvonnut kuin ilmapallo, jo heti näin aamusta vaikken ole vielä mitään syönytkään.

Yksi raskaustesti on vielä jäljellä, mutta en tiedä miten uskaltaisin koskea siihen ja milloin. Pelottaa, ei siksi, että tulen pettymään kun testiin ilmestyy tuttu yksi viiva, sitä lähinnä odotan, se pettymys on jo ihan tervetullut. Sitä pakokauhua minä pelkään, jos saankin positiivisen tuloksen. Pelkään mitä mies ajattelisi ja ennen kaikkea mitä minä ajattelisin. Viime kesä meni täysin pilalle keskenmenon vuoksi, nytkö tämä kesä sitten elettäisiin pelossa, että se kaikki tapahtuu uudelleen? Eikä! Luultavasti kuitenkin viimeistään viikonloppuna kun menkat alkavat, kaduttaa että edes kirjoitin tämän tekstin, että olin näin vainoharhainen näistä "oireista" ja tästä "tunteesta".

kuva: weheartit.com

4 kommenttia:

  1. Onpa jännittävää! Varmasti ihan hirveästi ajatuksia risteilee...mutt amiehesi on halunnut jatkaa ehkäisemätöntä linjaa, joten kyllähän hän hyvin sen tietää että siitä voi vauva tulla, ja että se on edelleen sitä mitä SINÄ toivot...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta ja kuitenkin koitan olla stressaamatta kun mikään ei ole varmaa, voihan se olla että ylihuomenna menkat alkaa kuten pitäisi. :)

      Poista
  2. Ompas jännät paikat! Jännitän sun kans tältä puolelta ruutua että miten käy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Koitan keräillä rohkeutta että uskaltaisin tehdä testin niin ei tarvitse kuumotella tilannetta enää kauaa :D

      Poista