torstai 28. elokuuta 2014

Nt-ultra

Yllättävän hyvin nukutun yön jälkeen koitti tämä päivä. Kun astelin ultrahuoneeseen tuntui kuin olisin pyörtynyt, rintaa puristi, teki mielu huutaa, itkeä ja juosta siitä huoneesta pois. Kun ultraus alotettiin vedin paidan helman kasvoilleni, en pystynyt katsomaan edessä olevalle ruudulle. Kätilö tokaisi lähes heti "Kuuntele nyt, ei syytä huoleen" ja laittoi kaiuttimet päälle, jolloin tuttu jumputus soi huoneessa, minun lapseni sydämen lyönnit. Sillä sekunnilla aloin itkeä, eikä itkulle meinannut tulla loppua. "Katso nyt!" hän sanoi ja minä raotin paidan helmaa pois silmieni edestä. Siinä hän oli. Minun lapseni, niin täydellinen ja täynnä elämää. Jalat ja kädet viuhtoivat ja hän käänsi kylkeä ja hyppi ja tanssi. Kaikki oli niinkuin pitää enkä minä muista koskaan olleeni näin onnellinen. Minä olen raskaana viikolla 12+1 eli hän oli jopa muutaman päivän odotettua suurempi. Miten tämä voi olla totta!? Me olemme niin onnellisia ja niin kiitollisia.

kuva:wehearit.com



27 kommenttia:

  1. Voi Eva, olen onnellinen puolestasi <3 halaus <3

    VastaaPoista
  2. Oon koko päivän odottanut sun postausta! Itkin sun puolesta :) paljon onnea! T. Tammiodottaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että täällä ollaan hengessä mukana, kiitos!

      Poista
  3. Mahtavaa!! Onnea :)

    VastaaPoista
  4. Melkein pääsi itku kun tätä luin. Ihanaa <3 onnea <3

    VastaaPoista
  5. Voi kuinka IHANAA!!!! IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä olen niin onnellinen teidän puolesta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää on uskomatonta! Vihdoin hyviä uutisia. Kiitos Xena kun jaksat vieläkin olla hengessä mukana <3

      Poista
  6. Hienoa! Paljon onnea! Itsekin olin ihan samoissa fiiliksissä pari kuukautta sitten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tämä on kauhun ja onnen sekaista aikaa. Ei ne pelot tähän lopu mutta ehkä hieman helpottuu ja muuttaa muotoaan. Kiitos kommentista :)

      Poista
  7. Ihana juttu. Nyt huokaise ja nauti. <3 itsellä on sama edessä kahden viikon päästä. -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nyt hieman helpottaa mutta monta juttua on vielä edessä mitkä pistää miettimään. Kiitos kommentista <3

      Poista
  8. Miten sitä voikin olla niin onnellinen toisen puolesta, että tulee itelläkin itku kun lukee tällaisia uutisia. Onnea <3

    VastaaPoista
  9. Kylmät väreet ja itku tuli <3 Tämä on niin ihanaa!

    VastaaPoista