tiistai 1. heinäkuuta 2014

2 päivää myöhässä

Menkat on kaksi päivää myöhässä. En haluaisi elätellä turhaa toivoa, tai kytätä oireita (mitä muuten on!). En halua pettyä, taas. Olen uskotellut itselleni etten ole raskaana, en ole antanut yhtään toivoa, olen jopa kiusannut itseäni. En lauantaina ennen viihteelle lähtöä tehnyt raskaustestiä. Oletin vain silloin että menkat alkavat sunnuntaina. Kun niin ei tapahtunut poltin sunnuntaina yhden tupakan ja ajattelin "olin ehkä laskenut väärin ja menkat alkavatkin huomenna". Tänään juhlissa söin homejuustoa ja graavilohisalaattia. Kaikesta tästä asennoitumisesta huolimatta menkat eivät ole alkaneet, vatsa ei ole edes kipeä. Nyt mua enää vaan pelottaa niin helvetisti, mitä jos...

...mitä jos toivoa on?

kuva: weheartit.com


3 kommenttia:

  1. Mä toivon kovasti teidän puolesta, että se tärppi olisi nyt käynyt. <3 Pidän peukkuja! :)

    VastaaPoista
  2. Hui kun ihan sydän pompahti kun luin tekstin!! Pidän peukkuja teidän puolesta!! :) <3

    VastaaPoista
  3. Peukut täälläkin pystyssä, kunpa tärppi olisi käynyt tälläkertaa! :)

    VastaaPoista