maanantai 3. maaliskuuta 2014

Hiljaisuutta, kiireitä ja odottamista

Yritysrintamalla on hiljaista, tätä tää alkukierto on, tuntuu ettei mitään tapahtu. Olen ollut todella uupunut pitkien työpäivien jälkeen, toivottavasti kiire pian helpottaa, saataisiin aikaa olla yhdessä ja rentoutua.

Elämä tuntuu taas odottamiselta. Odotan kevättä, odotan aurinkoisia päiviä, perjantaista käyntiä polilla, tuloksia, vastauksia, varmuutta, tietoa tulevasta, jotain uutta.. Varasin tälle viikolle ajan vyöhyketerapiaan. Olen suunnitellut sitä jo pitkään ja nyt lopulta sain aikaiseksi soittaa ajan ja kokeilla jotain uutta. Muutenkin  meillä on nyt koko perheen (lue minä ja mies) voimin otettu vitamiinit ja lisäravinteet käyttöön ja alettu elää mahdollisimman terveellisesti. Meikäläinen litkii jopa omasta mielestäni jokseenkin pahanmakuista greippimehua, tähän on siis tultu, kaikki keinot käyttöön vaan. Huomenna on onneksi tiedossa vapaapäivä ja rentoutumista, ihanaa!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

kuva: weheartit.com

4 kommenttia:

  1. Minäkin oon parissa kierrossa kokeillu tuota greippimehua. Olen ymmärtänyt, ettei se kuitenkaan raskautumiseen auta, vaan siihen, että ovulaatio olis helpompi bongata kun se lisää limaneritystä.. En osaa sanoa oliko siitä mulle mitään apua. Mut mieluummin sitä juo kuin appelsiinimehua, ei ole niin imelää ja voi toivoa et siitä on jotain hyötyä :) tropicanan golden grape fruit mun mielestä paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en mäkään nyt tosissani usko että se mitään ihmettä sais aikaan, mulla kun todellinen syy siihen miksei raskaus ala taitaa olla nämä pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Mutta eipä noista kokeiluista mitään haittaakaan ole :D

      Poista
  2. Yritimme lasta vuoden. Joku vinkkasi tuolloin tuorekurkusta ja vesimelonista. Söin niitä hiukan päivittäin (joskus enempi :))Seuraavassa kuukaudessa olin raskaana. Liekö ollut taikaa vai jotain muuta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mielenkiintoista! Kovinkin ihmeellisiä poppaskonsteja tässä on vastaan tullut täällä internetin ihmeellisessä maailmassa. Mikä sitten auttaa ketäkin! :)

      Poista